2013. december 15., vasárnap

~ 9 - Aishite ageru nya! és Aishite ageru chun ♪

cím: Aishite ageru nya! Boku no PET és Aishite ageru chun ♪ Ore no PET

Ez egy 2 részből álló sorozat(nak nem tudom hívhatom-e XD)
Ha ár olyan cd van, ahol az adott seiyuu a te háziállatodat alakítja, akkor miért ne lehetne ez fordítva is~ Ez esetben a seiyuu a te gazdád, és az ő szemszögéből hallgathatjuk meg az egész történetet :3

Aishite ageru nya! Boku no PET
eredeti cím: 愛してあげるニャ!-僕のペット-
szereplő: 石田彰 (Ishida Akira)



megjegyzés: Ishida-san macskája vagyok (*/∇\*)
Igazából semmi értelmeset nem tudok ehhez hozzáfűzni, csak hogy Ishida-santól totál kihalok, annyira kis édes megzabálom ezen a cd-n (〃ノωノ)
Ahogy játszik meg gondoskodik, szeretgeti a macskát, komolyan instant diabétesz az egész :'D ♥
Na, de hogy ne legyen unalmas és csak a macska, az első 10 szám után jön 3, ahol más lesz a "házi kedvenc": először egy kígyó, aztán egy motor (!!! igen, motor XD) a harmadik meg egy daikon (jégcsapretek..... nocomment XD) Legutóbbin teljesen más dialektusban is beszél, de nagyon kész :'D
Aztán az utolsó számra visszatér a macskához, de ez a túláradó szeretet ez így :'D (a macska meg visszaharap XD) Megunhatatlan ez az ember komolyan :D (főleg hogy a freetalk után van egy hidden track, csak tovább kell tekerni kicsit. Folyik a könnyem XD)

cím: Aishite ageru chun ♪ Ore no PET
eredeti cím: 愛してあげるチュン ♪ -オレのペット-
szereplő: 森川智之 (Morikawa Toshiyuki)



megjegyzés: Morimori egy állatkereskedésben vesz egy kis madarat (kis fehér rizspinty ♥)
Ez az egész "én vagyok a kis kedvenc, a seiyuu meg a gazdám" ez így nagyon, nem is tudom. Még mindig az instant diabétesz a legjobb kifejezésem rá XD Morimori gondoskodó hangjától elolvadok ♥ (Your sweet voice will kill me in the future for sure)
A fürdessünk madarat részen eldőltem a röhögéstől XD
Itt is van olyan, hogy kicsit átértékelődik a "házi kedvenc" fogalma... Nem tudom a készítők mit szívtak, mikor ezeket kitalálták, de...
Először egy TÜKÖR X'D (igen, és muszáj volt ellőni a "Tükröm, tükröm mond meg nékem..." szöveget :'D Annyira klisé az egész, talán túlságosan is hangosan röhögtem fel, mikor meghallottam XD)
Aztán, negi (póréhagyma) ... ehhez nem fűznék hozzá többet. *leborul a székről és a földön röhög tovább*
Utána kismalac :'D (Jó, hogy nem főzte meg a negi-vel XD)
Végül egy kis házicicc lesz... jó, vicceltem, tigris :'D (állatidomító Morimori XD) Mondjuk mikor benyomtak háttérben valami lassú szaxofon-zongora számot, azzal a szöveggel, hogy "Na melyik részemet kéred? A fejemet? A karomat? A lábamat? Mindegy melyiket, akkor is le kell térdelned" Na én itt mondtam, hogy végem van XD Elképzeltem a jelenetet, mint valami romantikus kis előjáték paródiája :'D Valami nagyon erőset szívhattak a készítők, az már biztos, de egyszerű a magyarázat: Japán :'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése