2013. december 14., szombat

~ 4 - 500 nen no itonami

cím: 500 nen no itonami
eredeti cím: 500年の営み

páros: 小野友樹 x 鈴木達央 (Ono Yuuki x Suzuki Tatsuhisa)



megjegyzés: majd ha meghallgattam :D addig itt van amit más oldalakon olvastam róla :)

500 év története röviden, szavakban (?) : Baleset, halál, másik fél öngyilkos lesz, de hibernálják, 250 évvel később felébred és halott szerelmére hasonlító androiddal találja magát szemben. Először persze nem tetszik neki és ellenzi az egészet, de a végére... nos :)
Majd, hogy ne legyen egyszerű a helyzet, megint elvesztik egymást, és még 250 év kell hozzá, meg akkor is pár bonyodalom, hogy újra egymáséi lehessenek. Happy end? végül is újra megtalálták egymást, én viszont majdnem elkezdtem bőgni, megható volt ♥

egyéb megjegyzés: a free talk/tokuten rész nagyon kész volt XD kezdve azzal, hogy egyből a fülembe ordítottak, majd mindenféle téma felmerült, ami a cd témájához kapcsolódhat (robotok, Ötödik elem, stb) mondjuk én néha annyira röhögtem, ahogy Onopin röhög, hogy nem is figyeltem mikről volt még szó :'D de ott totál elhaltam, amikor Tatsuhisa ordítva beszél, Onopin meg már visítva röhög, én meg... nos. Folyt a könnyem és remegtem a röhögéstől XD szeretem ezt a kettőt :') ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése