2013. december 16., hétfő

~ 11 - Alice = Alice

cím: Alice = Alice

Ez egy egész friss sorozat, aminek az első része októberben jött ki.
Röviden: Rejet, R18, és nagyon elmebajos.
Ahogy a címből is sejthető, Alice Csodaországban az alapötlet... valahogy teljesen kifordulva az egész. Akit érdekel, itt van mindegyik cd szereplőjéről egy rövid leírás angolul:
http://otome-jikan.net/2013/08/alicealice/

Alice=Alice vol1. - Black Rabbit
szereplő: 近藤 隆 (Kondou Takashi)



megjegyzés: Mivel erős R18 az egész, inkább nem mennék bele a részletekbe (ki is halnék, már csak visszagondolva is XD), így inkább címszavakban, ami várható: Do-S, yandere karakter, harapdálás (igen, konkrétan meg akar enni), víz (arra nem jöttem rá, hogy egy nagy fazékban főz meg, egy medencében vagyunk, vagy csak egy nagy kádban, de nem is ez a lényeg XD), egy kis erőszak (oké, nem csak kis), szex és a többi...

oké, őszinte leszek, 2-3x végighallgattam az egész cédét, mert egy mazochista vagyok, my bad, meg amúgy is szeretem Kondou Takashi hangját XD de kész csoda, hogy ezek után nem emlékszem semmire, bár minden alkalommal a kispárnámba fulladva és/vagy az asztalt megfejelve hallgattam meg a cédét XD

Alice=Alice vol2. - March Hare
szereplő: 立花 慎之介 (Tachibana Shinnosuke)



megjegyzés: Még mindig R18, tsundere, hasadt személyiség, erőszak... És folyamatosan kísérletezik rajtad... Amivel persze az a célja, hogy 1: kísérleteket folytat amúgy is, mert minden vágya, hogy ember legyen. Meg hát saját magán is kipróbálta ezeket, és a gyógyszereket, amiket készített, kicsit függővé tették... 2: nem vagy finom, és ezen változtatni akar XD

Amúgy kicsit összefolyik a kettő nálam (igen, ezt is meghallgattam párszor, mert Tachi hangjára meg én vagyok addiktív, mint itt a nyúl a gyógyszereire) és nem emlékszem, melyik volt, amelyik örök "fogságra" van ítélve. Mármint volt egy óracsörgéses jelenet, amikor a szereplő nem enyhe rohamot is kap és sír és kiabál és minden baja van, és akkor mondja, hogy örökre az idő fogságába lett zárva. Tippem szerint a Black Rabbit volt az, mert a másiknál elég az a történethez, hogy gyógyszerfüggő és állandóan kóstolgat XD Bár már abban sem vagyok biztos, melyik akart megfőzni o__O; Lehet mind a kettő, lehet csak az egyik, ez rejtély marad (mert nem veszem rá magam egy darabig, hogy újrahallgassam őket, és kijavítsam a leírásokat XD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése