2013. december 16., hétfő

~ 14 - Anata wo Misshitsu de Torishirabe

cím: Anata wo Misshitsu de Torishirabe
eredeti cím: あなたを密室で取り調べ

Szintén otome cd, dummy head mikrofonnal felvéve. R18. bár annyira nem vészes, eddig a csóknál több nem nagyon történt (az első 2 cd-n... Hirarin jönne, nála ezt már nem merem állítani XD de azt majd máskor)

Mivel még csak az első cd-t hallgattam meg, így nem sok mindent tudok írni a többiről, maximum majd a későbbiekben, mert a felhozatalt elnézve (meg hogy le van szedve az összes) tuti meg fogom hallgatni :D

Az alaptörténetről annyit, hogy újonc rendőr (kihallgató tiszt? van ez így magyarul?) vagy és egy tapasztaltabb munkatárssal tréningeztek, vagyis segít gyakorolni meg tanácsokat ad, és egy komplett kihallgatást végigjátszotok. Minden egyes cd-n más-más a szituáció ezen belül, gondolom mivel más "területről" jött a partnered. (másik department, nem tudok magyarul, na.)

Anata wo misshitsu de torishirabe vol1.
szereplő: 津田 健次郎 (Tsuda Kenjirou)



megjegyzés: Ahogy a sorozat címe mutatja (amit kb "Kihallgatás zárt ajtók mögött"-re fordítanék) mindent elárul. Kihallgatással kezdődik, vagyis egy eljátszott kihallgatás, mivel te (a hallgató) egy kezdő rendőr (:'D) és a partnereddel gyakoroltok.
Mivel én túlságosan is oda vagyok (meg kikészülök) Tsuda-san hangjától, inkább nem ömlengem tele a blogot róla, legyen annyi elég, hogy szokásához híven nagyon UNF *q*
Kedvenc mondatom, ahol majdnem leestem a székről, az volt, mikor mondja, hogy "When can it be seen that two people’s breathing are in unison…? Do you know? … When they have sex.” (oké, japánul mondta, de nem megy magyarra XD)
Szóval (ಥ◡ಥ ) végem volt, mint a botnak. Van még ugye a történetnek folytatása, mivel egy pár vagytok, szóval privátban is folytatódnak a dolgok...
Inkább linkelek egy review-t angolul, szerintem tökéletesen leírta az illető, amit én is átéltem ಥ▽ಥ

Anata wo misshitsu de torishirabe vol2
szereplő: 江口拓也 (Eguchi Takuya)



megjegyzés: Egu-babu ♥ (Majd meghallgatom máskor, nem akarok egyelőre kihalni XD)
DE! ITT egy fordítás, akit már most is érdekelne *elmenti a linket*

Oké, mégis meghallgatom közben XD
He calls me Hiyoko-chan (ಥ◡ಥ ) szerintem ezzel is végem lesz, mint a botnak~
Majdnem levertem a kávés bödönöm, amikor a nagy semmiből túl közel talált jönni és cuppantott a fülembe ಥ▽ಥ Fel kell kötnöm a gatyámat, mert lesz még itt ilyen (a cd-n a szék borulgat/tologatódik, én maximum csak pillogok itt vagy leverem az asztalról, ami előttem van)
*Lehet ez átmegy élő blogolásba, ahogy haladok vele... előre is elnézést, lehet átvedlek habzó szájú fangrillbe X'D u.u; *
Szerintem ez inkább sexual harrassement, mintsem kihallgatás XD *elhalt az agya*
Második szám, fordított helyzet, te vagy a kihallgató, a partnered meg a "gyanúsított" :'D Aki folyamatosan provokál ಥ▽ಥ
Harmadik szám, elmentek egyet motorozni. Majd következő jelenet, hotelszoba (holololol~ ಥ▽ಥ) Egyetlen bajom, hogy Eguchi amúgy annyira kis zabálnivalóan édes gyerek (a maga 187 centijével X'D), hogy az ilyen iroppoi jeleneteket én nem nézem ki belőle (inkább nem akarom kinézni XD too much nekem ez az ember anélkül is :'D)
Negyedik szám, katsudon~ Te ki vagy bilincselve, a partnered meg megetet (röviden ennyi, nem akarom kifejteni mit művelt a gyerek itt össze XD)
Ötödik szám: A harmadik folytatása, másnap reggel a hotelben. Just some confession, yakusoku and kiss *dead* ಥ▽ಥ


Anata wo misshitsu de torishirabe vol3
szereplő: 平川 大輔 (Hirakawa Daisuke)



megjegyzés: majd lesz~

Anata wo misshitsu de torishirabe vol4
szereplő: 柿原 徹也 (Kakihara Tetsuya)



megjegyzés: majd lesz~

Anata wo misshitsu de torishirabe vol5
szereplő: 井上 和彦 (Inoue Kazuhiko)



megjegyzés: majd lesz~

Anata wo misshitsu de torishirabe vol6
szereplő: 前野 智昭 (Maeno Tomoaki)



megjegyzés: majd lesz~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése