2013. december 15., vasárnap

~ 8 - Aisaresugite xx sarechau

cím: Aisaresugite xx sarechau
eredeti cím: 愛されすぎて××されちゃう

Szintén egy otome cd (sorozat), R18 besorolás, és dummyhead mikrofon. Ezt ismerve legyen ember a talpán, aki nyugodtan végig tudja ezeket hallgatni, én közel jártam, hogy nem élem túl :'D
Alaptörténet, hogy összejössz a főszereplővel, majd egy esemény folytán ez a történet kétféleképpen folytatódhat. Az első cd-n általában a visszafogottabb változat van előtérben (a kedvesebbik, viszont így is elég khm. nedves. khm. változat). A második cd pedig, nos. Én egyet hallgattam meg eddig, erősen szadista hajlamos és csak magának akar a másik fél, mindez megspékelve mindenféle elmebajos dologgal (vagy a szereplő kattant, vagy csak az, amit leművel veled. És semmi finomkodásra nem kell gondolni XD)

FIGYELMEZTETÉS: DUMMY HEAD MIKROFON VESZÉLY

Aisaresugite xx sarechau vol1
szereplő: 逢坂 良太 (Ohsaka Ryota)



megjegyzés: Ezt még nem hallgattam meg. Még. De nem is tudom akarom-e :'D

Aisaresugite xx sarechau vol2
szereplő: 平川 大輔 (Hirakawa Daisuke)



megjegyzés: Hirarin miatt képes voltam végighallgatni, megbánni nem bántam meg, de nem kicsit készültem ki a végére XD
Szóval. Alaptörténet, hogy egy cégnél dolgozol, majd egyik nap leég a lakásod és a főnököd nagylelkűen befogad (mert épp hazafele kísért munka után, így szemtanúja volt az egésznek). Egész jól kijöttök egymással, de mivel nem szeretnéd kihasználni a főnök vendégszeretetét, végül találsz magadnak egy lakást, ahova elköltözhetsz. És itt válik ketté a történet. Az első cd-n maradsz a főnökkel, és folytatjátok együtt tovább az életeteket, kapcsolat meg minden. Itt a főnök nagyon kis édes, szeretni való, mindezt persze megszórva R18 jelenetekkel [office szex, édesgetés és egyéb nyalánkságok (mindenféle értelemben nyalánkság hekeke XD) meg ööö másra nem emlékszem, de volt még pár XD] meg féltékenység egy másik munkatársra, stb... Csak hogy ne legyen felhőtlen az egész :D
A másik változatban elköltözöl, de ugye továbbra is együtt dolgoztok. Itt el lehet felejteni, hogy a főnök kedves, inkább akaratos és magának akar, na meg nem enyhén szadista. (Itt az irodában eltöltött pásztoróra inkább abban merül ki, hogy kényszerít, hogy elégítsd ki magad, mindeközben ő figyel és mindenféle mocskos dolgot mondogat neked. Én ezt sípolva egy kispárnába fulladva próbáltam túlélni XD)

egyéb megjegyzés: Tudom, hogy Hirarin imádja a gyerekeket, és elvileg olyan munkát akart mindig is végezni, hol valamit tehet értük (óvóbácsi? XD ♥) Ehhez képest túlságosan is jól mennek neki ezek a R18 cd-k, volt szerencsém már néhányhoz, a jövőben azokról is fogok írni :'D Mellékesen megjegyzendő, hogy a blcd-ken nyújtott teljesítménye is. kmh. Nem tudom hogy jellemezzem, túl jó, én meg elfogult vagyok X'D

Aisaresugite xx sarechau vol3.
szereplő: 興津 和幸 (Okitsu Kazuyuki)



megjegyzés: Ezt szintén nem hallgattam még meg, de nem is tudom meg akarom-e :'D
Akit érdekel, itt egy rövidke leírás mind a 3 részről: Otome Jikan

Nem lövök le több poént, aki akarja úgy is meghallgatja :'D de én szóltam, aki nem bírja a nagyon nedves jeleneteket, az inkább felejtse el az egész sorozatot XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése