2013. december 16., hétfő

~ 12 - Ame no kaeru tokoro

cím: Ame no kaeru tokoro
eredeti cím: あめの帰るところ

páros: 日野 聡 x 梶 裕貴 (Hino Satoshi x Kaji Yuuki)



megjegyzés: ・゜・(つД`)・゜・
Általában nem szoktam bőgni drama cd-n, maximum animén vagy filmen esetleg sorozatokon. Ez volt talán az első, amikor az éjszaka közepén hallgatás közben a szívem szakadt meg majdnem a történetet hallgatva, és bőgtem, mint egy kisgyerek.
Na, de akkor röviden a történetről: Tanár-diák kapcsolat, rengeteg ilyet olvastam/néztem/hallgattam már, ez mégis valahogy kicsit más volt.
Hosszabban az egészről: Szóval, adott Chitose, aki a vizsgáira/felvételire tanul magántanárnál (vagyis inkább ilyen felkészítő tanár).
Tadashi pedig a tanár, aki nem tudja sosem megjegyezni a diákjai nevét. Chitosét is Ame-channak hívja (mert mikor meghallotta a nevét, a chitose ame jutott eszébe, ami egy édesség, és ő nagyon imádja az édességet :3) Ugye Chitose eleinte furcsának tartotta a tanárát, de aztán egyre jobban kijöttek egymással.
Egyik nap az egyik tanárnő szerelmet vall Tadashi-nak, aki visszautasítja, aztán meglátja Ame-chant, beszélgetnek, hogy sensei nem-e érzi magát így egyedül, meg hogy mikor ő levizsgázik akkor nem lesz miért odajárnia. Amire Tadashi mondja, hogy nincs egyedül, mert Ame-chan ott van vele, de mikor levizsgázik, akkor már nem lesz és lehet egyedül fogja érezni magát. (én meg így awwww ♥) Aztán az egyik órán Tadashi is vall Ame-channak, aki visszautasítja (persze sensei ettől nem fogja feladni :3) (legszívesebben az egész jelenetet lefordítanám, annyira awww édes az egész ♥)
Végül telefonszámot cserélnek és később is tartják a kapcsolatot, persze Chitose is beleszeret Tadashi-ba :) Le nem lehetett törölni a vigyort a fejemről, amikor hallgattam, hogy sensei mennyire boldog, hogy viszonozzák az érzéseit X3 De inkább nem írom le az egészet, ugorjunk XD
Mikor már minden tökéletesnek tűnt, jött a fordulópont, Chitosénak balesete volt és nem emlékszik semmire. Olyan fájdalmas volt hallgatni, ahogy Tadashi próbálkozik, Chitose meg nem ért semmit meg ashklhklasf ・゜・(つД`)・゜・

Na, de lényeg a lényeg, a sok rossz meg heartbreaking dolog ellenére végül happy end ♥
Én komolyan bőgtem, ahogy hallgattam, főleg mert van egy kisebb crush-om Hino Satoshin (jóóó, inkább nagy crush XD nincs mit tenni u.u;) and it was too painful to hear him crying ・゜・(つД`)・゜・

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése