2013. december 14., szombat

~ 1 - Let's begin this neverending ride ~

A napokban felmerült bennem a gondolat, hogy össze kéne szedni végre egy helyen az eddig meghallgatott drama cd-ket, így gondoltam nyitok egy side blogot neki.

Előre felhívnám a figyelmet, ha valaki idetévedne teljesen véletlenül, hogy elég vegyes lesz itt a felhozatal, néha kicsit össze-vissza, ahogy jönnek a dolgok. Bár az elején megpróbálok abc sorrendben menni, aztán meg ahogy esik úgy puffan lesz a dologból XD

BL drama cd, otome drama cd és minden egyéb seiyuu-s dolgok gyűjteménye (mert lehet a végén még a seiyuu eventeket is ideveszem, legyen ez a kis (nagy) sötét részem egy helyen :D )

Úgy terveztem, hogy csak ilyen listaszerűen írom a bejegyzéseket, cím, páros/szereplők, és a borító. Aztán lehet némelyiknél írok pár sor véleményt, vagy csak pár szavas emlékeztetőt magamnak, hogy miről is szólt :D Lehet néha vegyes nyelvezetben (amolyan angol-magyar, esetleges japán) lesz olvasható a bejegyzés, épp ahogy jön, előre is elnézést, bár nem hinném, hogy olyan sokan akarnák olvasni az ömlengésem XD Ha mégis, elnézést u.u;

So~ Let's hop on this neverending ride into madness :')


u.i.: jelenleg nagyjából 150-160 darab blcd és otome cd van kicsomagolva és mappába rendezve. nagyjából ugyanennyi van pluszban letöltve és egy vegyes mappába összehányva és várva, hogy rendbe szedjem. szóval lesz miről írnom ide, nem kell félni (max nekem, hogy ezt mind hogy fogom kivitelezni, mivel a felét még nem hallgattam meg annak sem, ami szét van válogatva XD de hát most ráérek egy darabig u.u;)

és ezt az egy bejegyzést ha 5x nem szerkesztettem át/toldottam meg, akkor egyszer sem XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése