2013. december 14., szombat

~ 6 - ABAZURE

cím: ABAZURE
eredeti cím: あばずれ

páros: 大川透 x 鈴木達央 (Ookawa Tooru x Suzuki Tatsuhisa)



megjegyzés: yankee (értsd: verekedős és állandóan teli sebekkel THUG LIFE F*CKED HIM IN THE *SS X'D literally XD) uke, aki be akarja cserkészni a jószívű ügyvédbácsit, akinek megesik rajta a szíve, és hátha így pénzt tud kiszedni belőle. Oké, a jó szándék vezérli, nagy a család (9 fő!), sok a testvér és hát valamiből meg kell élni. DE! Kicsit fordítva sül el, mikor kiderül, hogy drága ügyvédünknek meg hátsó szándékai vannak (hátsó XD szó szerint u.u;)
Amúgy az a jelenet, amikor ügyvédbácsi fizet a gyerekeknek vacsorát, hát megzabáltam, túl cukik voltak a kicsik :3
Nem enyhén indexelt a szemöldököm Tatsuhisa tsundere jellemén XD Amolyan "persze, persze, nem utálod, aham. Majd meglátjuk"

egyéb megjegyzés: valamiért imádom Tatsuhisát uke-ként :'D ha még yankee uke, az csak plusz pont :'D
egyé-egyéb megjegyzés: az előzőből következőleg én lazán rányomom a R18-as jelzést :'D pedig az első OLYAN jelenetnél egyből ahogy elkezdődne, vágás, következő jelenet, és drága ukénk cigizik~ De aztán a végén lesz még egy, kicsit olyan édesjézusszűzmáriaszentjózsef YOUR VOICE JUST STAHP PLS~
egyéb-egyéb-egyéb megjegyzés: nem tudom melyik adta ki a macskahangot, de én ott eltörtem rajta XD
egyéb-egyéb-egyéb-egyéb megjegyzés: FREE TALK XD nekem too much ez a bagázs :'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése