2013. december 15., vasárnap

~ 10 - Akazukin to mayoi no mori

cím: Akazukin to mayoi no mori
eredeti cím: 赤ずきんと迷いの森

Erről azt érdemes tudni előre, hogy 1: R18 otome játékból készült drama cd ÉS 2: alapötlet a Piroska és a farkas, kibővülve más erdei állatokkal meg a vadásszal, mindezt 18-as karikával ellátva :'D
Ez is egy több darabból álló sorozat, pár hete meghallgattam szerintem mindegyiket, de valahogy (a jótékony memóriámnak hála XD) nem sokra emlékszem belőle, arra meg pláne nem, hogy milyen sorrendben voltak a tokuten cd-k (bár szerintem teljesen mindegy)
Szóval ezt a posztot azért kirakom, félkészen is, majd ha egyszer rávetem magam újra, akkor kibővítem. Idő kérdése :'D

szereplők, így előre ömlesztve, aztán majd amelyiken nincs mindegyik rajta, külön is kirakom
Ookami-san [farkas] - 杉崎 和哉 (Sugisaki Kazuya) = 谷山 紀章 (Taniyama Kishou)
Kitsune-san [róka] - 春野風 (Haruno Kaze) = 羽多野 渉 (Hatano Wataru)
Usagi-san [nyúl] - 沖野靖広 (Okino Yasuhiro) = 高橋 広樹 (Takahashi Hiroki)
Ryoushi-san [vadász] - 小西 克幸 (Konishi Katsuyuki)
Yamaneko - 遊佐 浩二 (Yusa Kouji)
Nightmare - 前野 智昭 (Maeno Tomoaki)

~ Akazukin to mayoi no mori - Issho ni hairo?
赤ずきんと迷いの森 Tokuten CD「一緒にはいろ?」


megjegyzés: Piroska a 7 törpével játszik, egyszer csak beleesik a mocsárba/sárba/gödör alján pocsolyába, utána ugrik a 7 törpe is (akik egyébként tündéri kisgyerekek XD höh.)
Aztán meg ugye fürdés. Mindezt a fentebbi listán szereplő egyénekkel. R18. A jóféle. Mást nem fűznék hozzá. Leginkább mert nem is emlékszem sokra belőle.

~ Akazukin to mayoi no mori - Something else
赤ずきんと迷いの森 ~Something else~



megjegyzés: Az egészből annyi rémlik, hogy Kitsune tanácsot akar Ookami-tól, hogy hogy lehetne ő is nagy és erős (pfff X'D) A legemlékezetesebb talán a "purin purin boing boing muchi muchi kind of girl" beszólás volt, ami többször visszatért, én meg minden egyes alkalommal sírva röhögtem, hogy nem bírom tovább XD de ettől a párostól én kihaltam, nagyon jók :'D
Aztán persze ott van a kicsit lassú nyúl is ♥
És az elmaradhatatlan R18 jelenetek.

Aztán~ A maradék 5 tokuten cd, amire nem emlékszem, hogy mik, szóval majd visszatérek rájuk egyszer :'D Addig is a címek itt vannak:
Tokuten CD (赤ずきんと迷いの森 「かくれんぼ日和」)
Tokuten CD (赤ずきんと迷いの森 「夢見るようなキスをして」)
赤ずきんと迷いの森 アリスNET特典 ドラマCD「雨」
赤ずきんと迷いの森「朝日の中でキスをして」
赤ずきんと迷いの森「ときめきタイムカプセル」

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése